dam, i am a sexi bitch!

ohh yeah :)
idag efter skolan var jag med mika och niki. Vi väntade på kissen i en timma, medans vi blev bombade med snöbollar, och blöta som f  a  n !
Det var inte kul, jag älskar er verkligen killar! Men sen fick jag lite utbrott på Linn, men det är verkligen löst, nu.
Och nu snart sak jag vara med mika och niki, typ. OCh jag vet att min bloggning har varit låg på sista tiden, men det kommer bli bättre, i promiis , you! Jag är på ett konstigt ebba humör.... ;)
Vad ska ni göra i morgon då?

- Själv ska jag till landet och åka skiiidor, hela lovet. *härligt* Men jag kommer sakna alla. Men jag och Lillskuff kommer ha kontakt och det hoppas jag har med dig med :* ring och smsa,mig. Jag svarar alltid någon gång. Speciellt på heddas hej vad gör du :D


LOVE YAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0