100130





hejsan idag, har jag varit med becca i stan. Jag köpte ett par lösnaglar och en annan grej men den var så koplicerad så jag drog av mig dom sen. Så nu har jag bara svart tråkiga skit fult målade naglar. Lite bilder på mina kläder får ni också.  Just nu gör jag ingenting och jag kollar på en film på disney lilla sjöjungfrun härlig film. haha. Men nu väntar jag på Linn och sen kommer på andra och kankse två andra. Hit har FF you know.
Okej nu låter det som om jag är typ 17 år och ska ha party men nej nej och nej. på den saken.  Ni får ha det mysigt i kväll. Det kommer jag ha med Linn som ska sova hos mig :)

                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: FRIDA

FF you know! hahaa!<3

Det var jättemysigt hoppas vi gör om de<33

2010-01-31 @ 00:48:47
URL: http://frejdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0