Det finns inte så mycket att säga faktiskt.

NU har nya året kommit då. Igår va det verkligen party. Men mest med vuxna. Det var jätte roligt men ikväll, vill jag hyra en skräckfilm och kolla på, men det vill typ ingen annan. Så jag får hoppas och vara snabb med  mittg val av film.  Idag sov alla ut och vi var i backen klockan ett ungefär. Det är väldigt sent, men alla gick och la sig vid halv tre- tre, och att vi var verkligen tvungna. Så vi åkte lite, sen åt vi. Men det var verkligen kallt idag, inte dirket, 26- Men det var väldigt bålsigt,och då blir det kallt. Det var -14 tror jag och det är inte kallt men om inte solen ligger på så är det kallt. Jag upprepar samma saker hela tiden typ. Aja, jag ska gå. Juste vi såg Mean girls igår. ''igen'' , menden är också en riktigt tjej film som ala senaste filmer har varit som gått. Leagely blond,  Cinderella story, och något annat. Men jag har fottat as fina bilder på fyverkerierna, men dom får jag ladda upp när jag kommer hem.
LOVEU!

Kommentarer
Postat av: mika

haha jag gick och la mig halv sex:)

2010-01-01 @ 19:32:18
Postat av: hedda<33

älskar leagelyblon!!!<3333

2010-01-03 @ 13:09:17
URL: http://solklaaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0