Gud förlåt,

Hejsan nu sitter jag här och förbereder mig för en skräckfilm vi ska se snart. Jag är totalt taggad, men jag kommer ändå flippa ut när den börjar. Nu kollar vi på taking the stage som går, på mtv nu. Det är så bra, men jag älskar tjejen som sjunger. Hon sjunger som en gud. Jag är ledsen för att, mitt inlägg blev  dåligt innan. Men det ringde, och jag kan inte skriva samtidigt, nu ska jag kolla in min bästa blogg. Asså jag älskar den. hotgossips.blogg.se skvaller blogg, som skriver allt om alla bloggar. Jag älskar det verklingen.


Hahha :)


TAKING THE STAGE .)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kallas du mimmi?

2010-01-02 @ 23:37:31
Postat av: Anonym

Eh, av någon varför undrar du?

2010-01-03 @ 00:46:01
Postat av: Anonym

nej jag bara undrade:)

2010-01-03 @ 02:30:14
Postat av: Anonym

okej ;)

2010-01-03 @ 10:06:32
URL: http://betweens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0