Hemma i morgon!

Jaaaa, äntligen eller det känns verkligen hemskt att säga det med gud vad skönt! Att få komma hem, jag saknar kompisar och jag ska vara med mika och niki på Lördag. På kvällen ska jag vara med becca. Jag saknar Linn också, hon är i Thailand som foki :) Och hon ringde i morse, och sa att hon skulle köpa glitter grejer till min mobil. Jag längtar, och sen i det här testet jag gjorde så råkade jag glömma att ta bort en grej, så det stod att jag var 166,6 lång. Jag är bara 160. Så ni vet, haha. Inte för att det är sådan stor sak. Som dessie säger : hur som haver, så är jag jätte trött nu, och jag bara gör om min desig hela tiden, men nu ska jag a den här tills den 7 mars, det kommer aldrig gå men jag sak försöka.
Jag är hemma klockan 13.00

Kommentarer
Postat av: linn<3

hej!! saknar dig så sjkt mkt! Du förstår inte!!!! AArrgg! Men vi ses på tisdag, jag kommer till skolan vid lunch typ<3

2010-01-09 @ 06:42:42
URL: http://truefulltrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0