jag glömmer alltid rubrik!

Hej alla utan riktigt halsbränna.
Jag är verkligen trött på att vara sjuk. Jag orkar inte med det. Okej igentligen sjuk och sjuk, mera som halsbränna, verkligen riktigt jäkla halsbränna.Pappa tvingar mig att gurgla i salt vatten, och det smakar inte bra. På tisdag har jag prov verkligen helt ointressant  eller onsdag. Det är konstigt. Men i morgon måste jag fråga min NO lärare om hjälp med några frågor.  Idag så trodde jag också att jag skulle ha fotboll men det skulle jag inte för att det var snö på planen så jag var med Linn och Elli i stället. Sen har jag bara pluggat och nu ska jag väl göra något . Kanske kolla på film. Jag börjar bli väldigt trött. Det är så konstigt, jag blir trött vid 20.04?
Hjälp!


Jag riktigt äcklig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jdf

2010-01-19 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0