Jag har tråkigt

Fråågor

SENASTE:
1. Dryck
: Vatten
2. Telefonsamtalet: Jasmine
3. SMS: Hedda
4. Sång du lyssnade på: Replay
5. Gången du grät: Vet inte, ett tag sedan :)

OM DIG:
6. Vad är ditt namn: Emma
7. Singel/upptagen: Snigel -.-
8. Stjärntecken: vattenman
9. Kille eller tjej: Tjej
10. Grundskola:  Torsvik
11. Gymnasie: Inte än
12. Högskola: -
13. Hårfärg: Blond brun
14. Långt eller kort: Långt (men ska bli längre )
15. Längd: 160 cm oj förlåt jag tog den från en annan och då stog det 166,5 (jag har ändrat nu)
16. Vad gillar du gällande dig själv: -
17. Piercings: Öronen
18. Tattoos: ALDRIG
19. Höger eller vänster: Höger & vänster

DIN FÖRSTA:
21. Operation: Armen
22. Piercing: Öronen
23. Tatueringen: no oneneeee
24. Bästa vän: becca, linn, mika niki .)
25. Sporten du spelade: ehm..
26. Husdjur: Katt
27. Vaccination du minns: svinis
28. Konsert: nej tack
29. Förälskelse: en kanske
30. Alkohol du drack: `----




Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
em, eller emma -.-

Hur var du som barn?
pratade hela tiden inte alls blyg

Vad tycker du om fildelning?
?

Varför bloggar du?
Älsakr att skriva

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Vänner går förekillar that's it

Vad kan man leva utan?
mattor ;)

Vilket är viktigast hos din partner?
Skitrolig snäll, inte blyg.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
aa ^^


Hur ofta lagar du mat ?
Innan fotbollen

Vad skulle du göra med ett friår?
Shoppa vara med kompisar njuta

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Italienskt

Hur svarar du i telefonen?
Hallå, Hej det är emma :D

Är du pinsam på fyllan?
-

Människa som gör dig enbart ledsen?
Jag väljer mina vänner så ingen.

Människa som gör dig enbart glad?
KOMPISARRR

Värsta känslan?
Osynlig :S

Favorit tv-program?
hmm.. jag vet inte riktigt

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Soovmorgon, inga läxor på hela veckan vara med kompisar och ha mycket pengar så man kan shoppa :)

När grät du senast?
länge sedan

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle inte ändra något, eftersom att jag lär av mina misstag.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Aldrig

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
hopa från 5:an på fågelöudde :)

Vart går din drömresa?
Hmm.. Cypern

När blir man vuxen?
18 år

Vill du säga förlåt till någon?
Nej, jooo

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig,

Vilka personer beundrar du?
folk som tror på sig själv, och inte är fjortisar, och agnes karlsson :) wow på henne

Vem har makten i ditt liv?
Haha, de du!

Vilket djur skulle du vilja vara?
Inget

Har du någon fobi?
Små utrymmen, att bli inlåst. Kryp! sånna som äter med öppen mun ;)

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Jag ramlade vid sittlyftenoch kom under den, hela lyftkön kolla ;)<3



Kommentarer
Postat av: linn<3

offta du e 166,5!! Inan lovet var du ju typ 159 <3<3<3<3

2010-01-08 @ 04:41:59
URL: http://truefulltrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0