jag ska vara med becca idag...

Idag ska jag vara med rebecca och avsluta true or false. men det får ni se sedan. Jag ska köpa lösnaglar idag, som jag ska göra svarta. Men om dom är, med franskmanikyr så får det vara det. Det blir bra. Men vi ska köpa milkshake. Mihi... Våran lilla grej. Men nu



Miley Cyrus

23 november 1992, Nashville, USA
17 år gammal

Thomas Sturges, Nicholas Jonas, Lucas Till, Justin Gaston
Miley Cyrus är en amerikansk skådis och sångerska som blivit känd genom olika TV-serier på Disney Channel. Hon kallades som liten för Smiley av sin pappa, vilket resulterade i namnet Miley. Hon älskar cheerleading och kinamat. High School Musical är en av hennes favoritfilmer. Miley Cyrus har huvudrollen i succéserien Hannah Montana. Hon har fem syskon, två helsyskon och tre halvsyskon. Miley Curys är bästa kompis med sin bakgrundsdansare Mandy Jiroux och tillsammans har de en Youtube kanal där de lägger upp nya videos lite då och då.


ha en underbar dag :)


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hej hur är läget? ;)

2010-01-30 @ 13:30:35
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0