NOBODY IS PERFECT.. RIGHT?

Idag har vi åkt skior igen, och jag tröttnar aldrig, men att läsa om det är någ riktigt trött samt. Men det hände mig en sådan pinsam sak idag. Vi stod i lyft kön, och jag tänkte knäppa av skidan på min kusin, och så öppnas den där saken in till lyften och jag trycker ner, saken på skidan så han står där och försöker få på sig den, och säger till mig - Asså ååå emma. Men jag bara skrattar. Mina två andra kusiner står där och min syster och kollar på oss, och väntar på att lyften ska komma. Men jag säger eller roppar - jag väntar här på dig jakob. Då rammlar jag och ligger med skidor och lyften kommer över mig. Då stannar hela lyften och alla precis alla kollar på mig. Det var inte kul, jag skämdes riktigt mycket. Vi har  varit på after ski hos pappas kusin, och nu ska jag gå in på facebook. Det här är det hundrade inlägget. Bara så ni vet.





Kommentarer
Postat av: hedda<33

GUD VILKET FINT LINNE!! koftan var oxåå as sööt!!! EMMA VART KÖPER DU ALLA DINA UNDERBARA KLÄDER!!<3333 xD

2010-01-05 @ 13:13:17
URL: http://solklaaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0