NYTT NYTT NYTT!

Jag är verkligen sämst på att blogga, det är som ett husdjur man glömmer att mata. Gud vad hemskt? Aja, i dag har jag varit i skolan (suprise) Klart man ska till skolan liksom. Annars missar man allt ;)
Eter skolan var jag med Mika,Linn & Sara. Ingen Niki she is totally sick :(. VI hade spanska idag, oc vi hade glosor, det gick bra. Tror jag. Men nu sitter jag här och lyssnar på NRJ och har inte så kul. Jag är trött jag sak sova snart annars kommer jag aldrig upp i morgon. I´m only gonna break break your heart. wohhohoo, gud vad bra den låten är. Den spelas nu och jag verkligen diggar den till hundra procent. fall from me i´m not easy. Herregud eh, ni får lyssna själva ,)
Jag har också gjort om lite saker, ni fattar nog själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0