Träffade kenza idag!




Är det bara jag som tycker att det är coolt att träffa Kenza. Hon är typ min förebild, jag älskar hennes kläder allting. Som ni ser står vi i en mataffär. Vi följde efter henne. Och sen sa hon ni behöver inte följa efter ni kan bara be om en bild. Då hade vi innan sagt att vi ville ta en bild med henne. Vi träffade henne på fältan. När mika såg henne hon höll på att smälla av, herregud.  Igår så var vi hos mig, det var kul. Erik och benjamin gick hem halv 2. Vi hade kul. Hoppas ni också hade det.
Dagens bild kommer senare. Ha en trevlig kväll så länge.
                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: mika

haha jag höll typ på att dö... jag blev sjukt ÖVERLYCKLIG!!!!

jag verkligen ÄLSKAR KENZA!!!!!

hahaha <333333

2010-01-31 @ 19:50:29
Postat av: Anonym

haha jaa .)<3

2010-01-31 @ 19:57:29
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: Josefin

åååhhh guud vad roligt!!! <333

2010-02-02 @ 19:15:27
URL: http://jojojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0