Fantastiskt! ( försök beskriva så mycket som möjligt)

Vad börjar man....
Joo, hejsan alla läsare, och välkommen till en ny dag i livet. Det är den 22 juli och solen är i moln. Klockan är runt 11.54, eller något sådant. Jag sitter här i en blå munktröja och mitt fina vita nattlinne med massa färgglada prickar. Jag ligger i en soffa på övervåningen, där det vita tyget håller på att åka i golvet. Jag har svarta glasögon på mig. Men dem är inte runda. Har ett fönster bakom mig där det blåser in kallluft av sommar. Min syster sitter i ansra soffan med shorts, och tröja. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag tror jag ska spela golf men det kan vara ganska tråkigt det med. Så vi hittar på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0