NATT BLOGGNING!

Jag kan inte gå och lägga mig. Min pappa är ute, min syster sover och det knarrar i huset. Min katt är ute på vift och jag vågar inte gå ner. Jag är så töntig. Jag är livrädd och så fort det knakar går mitt hjärta i 150. Jag är ingen som skrämmer upp mig själv och inte är en sådan som vill det heller. Men jag är jätte rädd för 3 saker.
1. Inbrott, jag har aldrig varit med om det men det känns inte bra. För jag såg på ett program som gick för flera år sedan, om hemska saker och då va det en tjej som var ensam hemma som fick inbrott.
2. Eld. Jag hatar det.
3. Sätta i halsen. Ush! Jag dör, det är så obehagligt.
Nu går nån på gången...
panik
På trä saken. Eller inbillar jag mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0