Nu ska jag berätta 3 saker..

Hej underbara läsare och tittare :)
Jag har 2 dålia nyheter och 1 rolig. Eller?! Aja.. Jag börjar med den roliga. Vi spelade ju golf idag. Och det gick super dåligt. jag sköt på hellskotta och puttade som om jag vore blind. Så vi gick av. Jag och min syster. Inte för att det gick super dåligt utan för att det var vansinigt varmt.

En dålig nyhet är att jag inte kommer kunna lägga upp NÅGRA  videoinlägg. För internet är så segt. Så både här kommer så å moln som jag har spelat in funkar inte. Jag kan pröva igen.. Och inte den blonda sport flickan del 3. Som handlar om att hon skulle på yoga. Här kommer sol å moln laddas upp nu! Det kan ta ett tag.

Den tredje och sista nyheten är att jag får gäster i morgon kväll som innebär lite mindre bloggning än vanligt. Men det ska nog funka ändå. För er som inte sett mina andra klipp. Här kommer dem, men inte dem från grönalund eller klädvisningar:
Min första video:


och några ni gillar bäst :)




Kommentarer
Postat av: E V E L I N A A S ♥

SVAR Jo, allt bra med mig med :) vad har du gjort idag? kram

2010-07-28 @ 21:00:59
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

2010-07-29 @ 00:01:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: claudia

sv: vad söt du är! :)

2010-07-29 @ 22:59:52
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0