PAPPA... JAG VILL HA EN KAMERA FÖR 4000!

Han kommer dö. Så den här måste jag samla in pengar till själv :/ Eftersom jag fick en kamera av honom i födelsedags present. Men den vill jag ha, mer när jag är utomlands och sådant. Jag vill ha den andra när jag tar fina bilder. Han kommer aldrig fatta -.-

Plus att jag kanske vill köpa den i butiken.. Så jag måste nog samla ihop 5.000 kr!
Spara min månads peng i ungefär : 16 månader... Men jag gör sysslor! Shit det här kommer bli bra ^^
Jag har den om ungefär 5 år ,)


Kommentarer
Postat av: Josefin

ooh den kameran har jag! Den är asbra så jag tycker defenetivt att du ska spara ihop till den!! :D

<333

2010-07-18 @ 17:32:59
URL: http://jojojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0