Frågestund del 1


Svar:
1. Innan sommaren ungefär 30-70 besökare per dag. Men nu typ 40-400
2. Nej asså, jag är superkär i Justin Bieber. jga överdriver inte.  :)


Svar:
1. Mina kompisars, + dessie, kenza. tinkerbella hejniiike, och balliq
2. 878 :)
3. Jag åker utomlands på måndag sen vecka sen landet och min kompis land :D


1. Jag vet inte alla är typ lika bra :)



Svar:
1. Nej
2. Nej
3. Ja
4. Ja

Svar:
1. Nej jag har vunnit den :)

Svar:
1. Jag vet liksom inte om det var sant. Eftersom alla nekar att dem var tsm. Jag vet inte tyvärr. Jag tror det. Men alla andra nekar. Om du vill kolla heter han justin bieber fast r med vänt åt andra hållet. Eller massa andra det är bara att söka :)
kram

svar:
1. SJälvklart
2. Gud ja
3. Kenza
4. Justin Bieber :)

<3

svar:
1. Jag vet inte :S


svar:
1.  Självklart det kommer :)

Svar:
1. Asså var väldigt coolt. Han är så snygg men vi fick liksom inte träffa honom :)
2. Gina
3. Älskar
4. The last song, wildchild!

svar:
1. Shorts .)
2. Nej, fortfarande jag<3
3. Japp :)
http://gossips.se/

Det var del 1. Nästa kommer i morgon. Ni vet att ni kan fråga fram tills 12.00



Kommentarer
Postat av: nelia

Var med i min tävling, du kan vinna en unik bloggdesign! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0