Jag har vunnit en till design!

Japp, jag äger. Jag är bäst. Hur många vinner designer? Joo jag. Idag så hade vi No redovisning. Vad ska man säga filmen startade inte. Jag är väldigt besviken. Nu sitter jag här och drömmer om Justin Bieber.  Gustaf har gästbloggat idag, årets händelse tror jag faktiskt. Men nu är det så att INGEN har typ anmält sig till min tävlig. Så jag stryker den nu. Ingen veckans blogg tävling. Sorry guys!

NU KOMMER GAMLA BILDER:

Min är den orange när den var pytte liten


Jag och isa träffade någon får parlamentet
 ur sexig bild på mig och Linn

Jag och belli!

älskade dem skorna

andra dagen med LEO


ALLA BILDER ÄR FRÅN 4AN - 5AN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0