Jag tänkte :D

förlåt för att jag inte skrivit idag, men jag hann inte tyvärr. Men jag har verkligen undrat det här med frågestund på bloggen, och tänkt om det är folk som kommer fråga mig saker Och ting?
Men då tänkte ja nu när jag såg att jag fått en komentar på bloggen, så kör vi frågestund!
Den avslutas på lördag :*
puss
http://justvendela.blogg.se/

(X ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x ) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(X ) du har tänkt på något roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x ) du har sprungit in i ett träd
(x ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x ) du testade precis om du klarade det
(X ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(X ) ditt hår är/har varit blont
(x ) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(/) du har nån gång somnat på en lektion
(X) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka det
(X ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x ) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x ) du har trillat av stolen då den stått helt still
(X) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen
summa: 18,5 * du är dum i huvudet*
MAN TACKAR :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Favvo färg

2. fovvo mat

2010-03-23 @ 20:09:17
Postat av: Anonym

vrf skriver du vendelas blogg efter typ varje inlägg ?

2010-03-23 @ 20:19:33
Postat av: Anonym

hur kan du ha så bra självförtroende?



Hur gör man för att va så oblyg som du är. :)

2010-03-23 @ 20:35:59
Postat av: Sara R

Vilka kända bloggare läser du?

2010-03-23 @ 21:13:45
Postat av: robin hood

Jag bara älskar fotobloggar, du har en jätte fin blogg, därför undrar jag om vi ska följa varandra via blogglovin? kram :)

Postat av: En som undrar

Heej du!

Jag har en fråga jag undrat ett tag.

Du är ju smal, och hur gör du så att du blir smal?

2010-03-24 @ 08:10:20
Postat av: Anonym

Din blogg är väldigt fin!



Har du blonderat ditt hår ngn gång

2010-03-24 @ 17:57:27
Postat av: Orka

1. Vilken djur skulle du vilja vara för en dag?

2. Hur skulle du beskriva dig själv?

3. Är du på G med någon just nu?

4. Hur lång är du?

2010-03-24 @ 18:24:08
Postat av: Anonym

är du tillsammans med nån just nu?

2010-03-24 @ 18:26:52
Postat av: Anonym

hur mår du just nu??

hihi jag tror som sagt att du vet vet vem jag är ;)

2010-03-24 @ 18:27:36
Postat av: Makeup :D

Hejsan, jag undrar hur du sminkar dig, och vad använder du för smink.

använder du idomin på läpparna

föredrar du rosa eller röda läppar?

2010-03-24 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0