SVAR PÅ FRÅGOR :D

från anonym:
1.Favorit färg
2.favorit mat?
Mitt Svar: Det finns så många olika färger jag gillar, svart, grå vit, rosa älskar jag. Men svart är någ min största favo färg :D
Min favorit mat, ehm... Hmm. SUSHI! Älskar det, du vet rå fisk hahah!

från anonym:
vrf skriver du vendelas blogg efter typ varje inlägg ?
Mitt svar: Hej du! Joo, det är så att söta vendela är månadens blogg tills den 6 april.

från anonym:
hur kan du ha så bra självförtroende?

Hur gör man för att va så oblyg som du är. :)
Mitt svar: Bra fråga du, för jag är en tjej, som kanske inte har så mycket själv förtroende, men jag litar på mig själv. Jag tycker jag har många nackdelar. Men, om du är oblyg, så visa vem du är igentligen. I skolan, brukar vi köra straff, då måste man skämma ut sig, det är jätte kul. Visa vem du är det spelar ingen roll om man är tjock, eller smal, Lev livet. Om man nu bara lever än gång. Jag har alltid, varit trevlig och glad, oavsätt vem, så sluta vara blyg och blå oblyg!!!!

Från: Sara R:
Vilka kända bloggare läser du?

Mitt svar: Det känns verkligen hemskt att säga att jag läser paows, och dessies blogg, eftersom att dem är så patetiska, och töntiga. Kissie, har jag slutat med, jag vill att hon ska tappa läsare och gå under. Annars lläser jag kenza och fokis blogg :D
puss

från:robin hood
ag bara älskar fotobloggar, du har en jätte fin blogg, därför undrar jag om vi ska följa varandra via blogglovin?
kram :)
Mitt svar: Gud jag, självklart!

från:En som undrar!
Heej du!
Jag har en fråga jag undrat ett tag. 
Du är ju smal, och hur gör du så att du blir smal?
Mitt svar: kej, skumm fråga, men jag svara fastän jag inte tycker jag är smal. Jag äter inte så mycket godis, och inte så mycket läsk. Jag äter grymt mycket mat, men försöker hålla mig, till, mat och inte godis
puss

från: anonym
Din blogg är väldigt fin!
Har du blonderat ditt hår ngn gång

Mitt svar:
Haha, tack :D
Nej men jag ska :D

från:Orka
1. Vilken djur skulle du vilja vara för en dag?
2. Hur skulle du beskriva dig själv?
3. Är du på G med någon just nu?
4. Hur lång är du?


Mitt svar:
1. Katt
2. En, snäll, ärlig, person som man kan lita på :D
3. Noppe ;)
4. 161

från: anonym
är du tillsammans med nån just nu?
Mitt svar: Inte just nu :D

från: anonym
hur mår du just nu?? 
hihi jag tror som sagt att du vet vet vem jag är ;)

Mitt svar: Bra mika ;)

från: Makeup :D
Hejsan, jag undrar hur du sminkar dig, och vad använder du för smink.
använder du idomin på läpparna
föredrar du rosa eller röda läppar?
mitt svar:
Först, en löst fondation, puder typ, och sen ett brunare, puder och mascara ;)
Inte fjortis, rosa men ljust och jag vet inte riktigt ;)

That's al :D

http://justvendela.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0