VEM ÄR JAG?

Om mig:
Jag heter Emma, och är 13 år. Jag bor i stockholm, och hatar No och Matte. Jag tycker att skolan är helt meningslös tråkig. På fritiden, så umgås jag med kompisar jag älskar, och följer med dem att kolla på när dem rider eller så är jag hur töntig som helst, och är med mina, barndoms vänner, och då är vi alltid töntiga. Det gillarjag ^^
Jag spelar fotboll på fritiden men tycker inte att det är så kul längre, jag spelar också tennis som jag gör en gång i veckan, och det kanske inte heller är det roligaste som finns. Jag är en riktigt busig tjej, som älskar klätra i träd och vara utomhus. Jag kan hur bra som helst vara med mig själv och skratta. Jag är en sådan som är väldigt social och en man kan lita på till 100%.

Om bloggen:

I min blogg vill jag att ni ska få läsa om det roligaste  i mitt liv. Som kanske inte är så mycket. Jag bloggar framför allt för att inte behöva sitta och skriva på ett papper. Jag har mer gjort bloggen till en dagbok, där jag kommer skriva mycket om mina dagar och mitt liv. Jag är uppe runt 100 besökare per dag, och ligger runt 3 inlägg per dag. Och har börjat skriva på ungefär mitt 246 inlägg. Jag vill att bloggen inte ska bli för personlig, och att ni ska se, att jag inte bara bloggar eller spelar fotboll, för att jag fotar också. Och jag försöker lägg upp så mycket bilder som ja hinner på bloggen.
runt mig:

Så klart som dem flesta har jag både mamma och pappa. Jag har en syster och en kisse katt.  Jag,  har 4 bästa vänner som jag älskar mest av allt. Jag har 2 barndoms kompisar som jag umgås med då och då. På kvällarna brukar jag läsa tidningar och trycka fram 4 sidor ur. EN PRINSESSAS DAGBOK. Som jag säkert har hållit på med i 3 månader. (hatar att läsa)
Där har ni lite om mig ^^

Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar Tisdag och en fortsatt bra vecka! Kramar, xoxo!

2010-03-16 @ 20:39:20
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul med fotboll :D

2010-03-16 @ 21:08:36
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-03-16 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0