FIIKA IDAG ÅÅ LÄNGTAR


I vintras!

God morgon bloggen.  vaknade för 10 minuter sedan, och då slog jag på datorn. Min mobil går inte att sätta på för er som undrar, för att den vill inte ladda. Bra mobil eller hur? När man trycker på den blinkar den rött som ett bevis på att det inte har något batteri. Men den har laddat hela natten. Det konstiga va att jag hade 49% sen 1 timma senare 21% så laddaren är inte riktigt frisk. Det blir t700 idag, får så ut med den.

Idag ska jag fika med några tjej kompisar. Det ska bli mysigt, och vi ska snacka om allting. Det är det vi tjejer är bäst på, right? sen kommer mina kusiner och på kvällen ska jag vara med kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0