Svarta naglar

- är snyggt!

Natt blogg kvart i 3. Jag sitter uppe eftersom mamma och pappa har fest och mitt cola glas flyttar sig hela tiden. Och min tejp rulle hållare darrar. Sen har jag grisigt på rummet och ska sova snart, om jag kommer kunna sova. Herregud dem har dansat och tjoat i snart 3 timmar. snälla. Give it a rest, jag ska sälja kolor i morgon och plugga no. Ta hänsynt! Ska oxå plugga engelska glosor och spanska. Kul liv. Sälja plugga vila..
Ska iallafall sova ut i morgon, verkligen försöka för att få andas, få lite space. Har några för inställda inlägg så det är lungt.
Ska hoppa i säng och läsa a child called it eftersom jag får en bok som jag ska läsa med skolan på tisdag. Tråkigt nog, så måste alla elever i min svenska grupp läsa den så det blir segt. Jag ska inte behöva, för jag har läst 600 sidor. Varför inte bara ge oss filmen?
På fredag ska jag också se harry potter 7 första delen med kompisar. Så det blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: Hedda

svart naglack är för fan skit snyggt!!!:)

"Men snälla skulle du kunna vara så jättegullig och gå in och kommentera på min blogg om vad du skulle vilja att jag ska skriva om mer på min blogg, så att du oftare skulle vilja gå in på den? :)<3<3"

2010-11-14 @ 09:06:16
URL: http://solklaaart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0