MIN BLOGG SUGER - HAHAHHA!


Jag kan själv säga det. Att min blogg suger. Men va ska jag göra åt det. Det finns andra bättre bloggar, och jag hatar att tjata om att ni ska kommentera eller besöka mig mer. Jag har inget speciellt jag är inriktad på, typ foto men mina bilder är fett fula. Jag får aldrig en kommentar om jag tar en bild jag tycker i fin och i era ögon är bilderna skit fula. Jag jobbar häcken av mig  i skolan, och en bloggpaus löser verkligen inte mina problem eftersom bloggen är typ som en drog. Jag kämpar varje dag för mer besökare, och för att uppnå det jag vill.
JAG BER ER NU, ATT SVARA PÅ DENNA FRÅGA:
vad gör jag för fel?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du upptaderar hyffsat men du måste nog marknadsföra din blogg lite mer.. som typ facebook! :) och gör fler videobloggar! de äger

2010-10-07 @ 21:47:54
Postat av: Anonym

den är jätte bra!!!! :D<3

2010-10-08 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0