Spanskan går inge bra!

Sitter och pluggar men eftersom jag har datorn i knät så går det inge bra.  Ska skriva en inköps lista på det jag måste köpa innan fotbolls cuppen jag ska på. Det ska inte bli kul men men. Packlistan som dem skicakt är BIG. och jag har verkligen inte allt på listan. Så jag måste köpa saker.  Det är galet att datorn inte kommer med. Jag vill det men det kanske blir konstigt om jag ska ligga och blogga under natten, och alla skulle nog utnytja datorn. Och ipod högtalaren kommer inte heller med, men kameran ska med! Kommer vara fotograf under helgen, och fota matcher, osv...


Men mac donalds en måltid varje dag, nej tack. Jag kommer bli smäll fet. Jag kommer dö av fettma. Sen kommer jag sakna alla vänner och killar :) Men det kommer en fest på lördagen. Fett kul! typ. Den ska jag och emma festa på, köra sten hårt på. Eller? Nej men det måste ju hända något. Hahha! (oseriöst) Eller :)


Gammal header jag haft!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där discot är för 99:or...

2010-10-12 @ 19:39:08
Postat av: Anonym

haha nej!!!

2010-10-12 @ 20:31:24
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Den där headern var ju superfin!

2010-10-13 @ 15:42:08
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0