Ursäkta

Ni får ursäkta mig för den dåliga uppdateringen ni fått. Jag är jätte ledsen men skolan bara tar min tid. KOMPISAR,och resten är bloggen. Mina läsare jag gör besvikna. Jag fotar så mycket jag kan, men hinner inte ladda upp alla bilder hela tiden. Jag har bilder from the sleep over som inte är överlagda till datorn än. Det finns så mycket som jag vill säga bloggen men som jag inte kan. Eftersom jag inte vill ha privat liv i bloggen. Som, bråk osv. Det känns som om ni då tycker att bloggen är som min dagbok, och att jag bara bråkar, men det gör jag inte. Men tjafs har det varit denna period och den är över nu.


Jag har också bestämt min klart för att sluta på fotbollen. Som jag gör om några veckor. Jag kommer också sattsa grymt på skolan och på mina vänner, som jag lägger ner mycket tid på eftersom jag inte vill förlora dem.
Jag har också mycket att göra, för att göra pappa och mamma glada. Som att jag ska med på älg jakt för pappas skull, eller följer med mamma och handlar för att hon ska bli glad. Jag älskar att umgås med familjen, men det är några problem:
1. Min vänner är allt
2. Jag är tonåring så det skriker om det
3. Jag hatar skolan
4. Jag har inga kläder
Jag har verkligen panik. Måste sova nu ska upp 7  imorgon :D

foto jag canon s90 3.8x 15 6.0 22.5mm



Kommentarer
Postat av: Andrea

Emma skulle du vilja hjälpa mig med bubblor till inläggen? Jag och Rebecka wiksell försökte för ca 3 veckor sen.. Men vi lyckades inte :)

2010-10-03 @ 10:29:16
URL: http://andrealindelow.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

åhh emma din lilla fotograf! GUD VILKEN FIN BILD!

2010-10-03 @ 15:26:38
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0