BLÅ


God morgon bloggen. Hoppas alla sovit gott? Det blev inte så mycket bloggade igår eftersom jag pluggade och va hemma runt 19.00. Niki gick typ fem och då va jag och mika kvar. Vi va tvungna att flytta på oss för att dem skulle ha någon grej för älder, och det va inte bara 2 äldre utan det va 70 gammla damer som stod typ och kollade på vad vi gjorde tills dem skulle gå in i något rum.

Men mikas dator stängs av om den inte ha laddningssladden i så den stängdes av och då bad vi om en förlängningssladd och  vi frågade efter förlängningssladd till bådas med dem funkade inte. Bara ena.  såå jaa. det va min dag i går. Inte så rolig men det händer ju alltid något roligt. Jag börjar 9:40. Så jag ska gå och måla mina naglar blåa. jus blå, eller rosa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0