Förbannat trött på skolan!

Okej vi har gått upp en årskurs och jag vet att 9:an är förjävlig men att det är så jobbigt med alla läxor hade jag aldrig trott. Vad har vi gått 1 månad i skolan kanske mer, och jag avlider för hur mycket jag har och göra, men om du verkligen måste plugga och har spotify, då ska du ladda ner låtarna jag skriver här under för dem är underbara:

YOU FOUND ME - THE FRAY
FREE FALLIN' - JOHN MAYER
SOMETIMES YOU CAN MAKE IT ON YOUR OWN - U2
THE LION SLEEPS TONIGHT - LEBO M
WHEREVER YOU WILL GO - THE CALLING
SHE WILL BE LOVED - MAROON 5
WHEN YOU'RE GONE - AVRIL LAVIGNE
BUBBLY - COLBIE CAILLAT
HEY THERE DELILAH - PLAIN WHITE
NAIVE - THE KOOKS

COLLIDE - ACOUSTIC VERSION - HOWIE DAY

varsågoda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0