Huvudvärk & plugg!

Min sysselsättning för kvällen! Va och lämnade in datorn och frågade varför den va så seg. Och då sa han att min dator gör 71 saker på samma gång, och att Limewire som jag har inte är bra för datorn och ger massa virus. Bra va? Det är galet att den gör så mycket. Och att ett program drar 4g ungefär, eller massa som ligger tillsammans. herregud. Det är galen! om du vill kolla din program klicka : ctrl och alt delete. och sedan starta aktivitetshanteraren och sen typ tjänst eller något så kommer det typ. Asså herregud. Jag måste börja älska min dator isället.

men ni minns väll att ikväll är det halv åtta hos mig och biggest loser sverige. Längtar. men nu måste jag göra lite spanska. ''JOBBIGT'' Jag kan inte texten utantill och ska redovisa på måndag. Men jag gör det snart för jag måste chilla först. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0