Ikväll ska jag vara Harry potter

OJoj, nu har jg bestämmt mig. Ska vara harry potter i kväll. På våran harry potter kväll. vi ska se andra filmen och klä ut oss till en karaktär, kul va! Haha, geeks. Men honom ska jag vara. Jag kommer visa hur jag ser ut innan jag går. Jag kan ju inte gå här i från och inte gett er en liten bit av kvällen. jga länkar både till middagen och till camp rock plus till min kväll. Så jag är hemma runt 00.00 eller senare. Det blir mysigt.

Men ni ska väl också göra något i kväll och vilka som jag ska kolla på camp rock om en kvart. Jag har pratat om den hela dagen. Juste jag måste lägga ut den där videon när jag och med på youtube, på hannah montana spotlight, den kommer här nedan och den är värld att se. Jag är den likbleka typ tjejen som ser kines aktig ut och svart grå randig ful tröja. Asså ni kommer skratta för jag såg inte sång texten på skärmen och då kisade jag. Så jag ser helt konstig ut, och sen så ser jag sista raden typ att det är en stor jäkla bildskärm med hur stor text som helst där man såg allt. och jag som har linser kollade på den där lilla skärmen, herregud. Skratta på ni bara :D

Juste är med på stillbilden i början omb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0