Svar:

Fråga 1.

När fyller han år?

Svar: 1 mars :D



fråga 2.

När kommer Justin till sverige?

Svar:  I maj, eller april :D


Fråga 3.

Hur lång är han

svar: ca 165 :D



fråga 4.

Vart bor han?

svar: I atlanta :D


fråga 5.

Vart kommer han i från
sko stolek
vad heter mamman?och vad heter pappans fru?

svar:
Canada
40
pattie, erin


fråga 6.
Postat av: Henny

Tror DU många tjejer gillar han för hans utseende och inte för hans musik? :)<3

svar: Gud jag vet inte. Jag gillar honom för båda så..

fråga 7.

Vilken tid föddes han...?

svar: 12.56


fråga 8.

Vilken var hans första låt? :)

Svar: jag tror one time men jag vet verkligen inte vet du? .D

fråga 9.
vad har han för familjemedlemar o vad heter de??
svar:
1 mamma pattie
1. pappa jermy
3. en låtsas bror jaxon
4. en syster jasmyn ( tror jag hon stavas)
5. Och styvsyster abbie
6. låtsas mamma erin

fråga 10.
när las videoinspelningen where are you now först ut på youtube?

svar: 2007 eller senare jag är osäker ;)

fråga 11.
Favorit färg?

svar: lila & blå





Jag kunde svara på alla utan fråga 10 haha
puss

Kommentarer
Postat av: sara<3

Hur vet du att han kommer i april eller maj? Vart har du hört det? :)<3

2010-09-06 @ 19:55:51
URL: http://dailylife.se
Postat av: Emelie

Kolla gärna in min blogg<3

Följa mig på bloglovin.se?

2010-09-06 @ 20:21:12
URL: http://inspiredme.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Tack för svaret! :)

2010-09-07 @ 20:35:58
URL: http://frejdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0