Dra för gardinen jag ser på tv!

Det värsta jag vet är solljus när man ska se på tv, och man ser inte det minsta på skärmen. Det var så idag när jag skulle se på avsnitt på datorn. Så jag satte upp en riktigt snygg filt för att dölja solen. Funkar riktigt bra faktiskt. Ska nog sitta här inne tills jag dör och se på massa videoklipp på youtube. Ångest! Jag har suttit här inne hela dagen tänk er det! Jag kan knappt andas här inne, men jag är för tjock för att resa mig och öppna fönstret.

Men snart måste jag nog det. Jag känner mig som största Disney freak nörden när jag suttit och kollat på wizards of waverly place (WOWP) och sonny with a chance. Haha! Ska nog fortsätta se på WOWP för jag är inne i säsong fyra som kommer ut i morgon på Disney. Haha. Make me stop, jag får panik för jag bara snackar om disney. Jag börjar falla för att ögonen blir fyrkantiga om man kollar på för mycket tv ;)♥

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-21 @ 09:50:35
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0