Haha, gick inte upp 6!

Jag är så dålig. Minns ni att jag ska skrev att jag skulle gå upp sex i morse för att det  var så himla härligt att vara uppe tidigt. Det gick ärligt inte så bra. Vaknade halv åtta i  morse, och mitt schema suger så jag började tio över åtta, med so. Nu sitter jag på biblioteket i centrum så geek som jag är. Jag, Mika, och Niki köpte semlor och satte oss här. Nu har vi ingenstans att gå så vi befinner oss här. Lite loner sådär. Jag kommer absolut lägga upp dagens outfit, och kommer blogga mer ikväll. Har pluggat här så har inte så mycket läxor. 

Juste, pimpade min mobil i går kväll, så ni ska få bilder senare. Det är verkligen glitter, men inte så mycket, som jag hade förut :)
puss så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0