bredbandet är tejpat och helt sne

Hej bloggen. Mitt bredband har gått sönder så jag bloggar från mobilen. bredbandet är helt böjt så den får ingen kontakt med datorn. Jag ska försöka fixa det men om inte så blir det ingen bloggning. Det är tråkigt men jag vet inte vad jag ska göra. Jag lovar att försöka fixa det. Men om inte aå måste pappa ta den till expert och. Då kanske jag inte bloggar förns lördag igen. Men jag ska ialla fall göra mitt bästa. Jag ska på fredag in till stan med mika och niki. Eftersom jag kommer hem klokcne 13:00: enligt mina föräldrar så ska jag träffa mika och niki. Klockan 2. Så jag inte behöver stressa. Eftersom 6 timmar inte är den sekunden man känner sig snyggast på. Så hag ska fixa mig innan vi ses. ha det så bra så länge. Och jag är ledsen för stav fel. Men jag orkar inte ändra det nu:-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

kan inte silvertejp laga bredbandet, så är den trasig.

2011-01-06 @ 21:41:43
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Jessica Fahlström.

Hejhej!

Jag har precis startat min blogg, och jag förstår om du inte har tid eller så. Men jag skulle bli glad om du kunde titta in på min blogg och kanske lämna en kommentar?! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

KRAM Jessica.

2011-01-06 @ 21:45:08
URL: http://approve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0