GOD MORGON!

Min morgon började med en dusch. Mitt hår var så himla slitet och äckligt. När väckar klockar ringde så var jag pigg för ovanlighetens skull. Det var bara konstigt fast jag sovit typ 5 timmar i natt för att jag inte kunde sova och det var varmt i rummet. Jag hatar verkligen när man, ska sova och det varmt nu på sommaren. Inte så speciellt roligt.

Idag efter skolan ska jag hem och packa. Åker till fjällnora imorgon så då kommer det inte bli någon bloggning till torsdag kväll. För när vi kommit hem från fjällnora så, har jag dans repetition. Så det blir senare torsdag kväll.
Vi ska med skolan gå 1,6 mil sova över och sedan åka hem igen. riktigt onödigt och jobbigt. Men det blir säkert roligt ;)

Hahha twitter.. whoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0