HEMMA - vilken jävla resa!


Resan började med 10 km vandrig. Jag kände mig inte så glad och jag var absolut ''inte'' sur och trött.  Det var för varmt och det var bara för mycket skog ;) När vi gjort pauser ätit lunch och packat av oss drog alla ner till stranden för att bada. Det var kanske 20 grader i vattnet och det var riktigt skönt att vara hemma.

Då började vi få frihet och göra vad vi ville tilld middagen skulle serveras. Köttbullar och skolans snabba och fräsiga makaroner ;) Riktigt hårde mjuka och smaklösa, riktigt gott!  Sen spelades det fotboll,kort och massa andra lekar. Jag och Niki hängde med två nior från vår skola som var riktigt sköna!

Sen på kvällen när vi skulle sova så hände ju det värsta! Min mobil krånglade lite så jag skulle säga till august att han fick fixa den för han hade rört den sist. Så jag går och det var riktigt mörkt ute då. Så jag ser inte en sten som ligger framför mig. Jag går och slår i den med min tå. Hehe! Jag kände inget först men sen kom en riktigt bultande smärta, den blödde och jag dog nästan.

Jag ville inte säga något för jag ville inte bli en mes :D Men jag sa sen senare på kvällen att jag hade riktigt ont och att jag verkligen inte kunde röra den. Dem sa åt mig att sova så skulle vi kolla på den i morgon. På morgonen där på sa min lärare och då sjuksköterska att dmin tå hade en spricka i sig. Så jag fick åka bil hem.

hahahah! UNDERBAR RESA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0