we might have a problem

Snart god morgon läsare. Ligger i sängen med datorn och har en otrolig nackspärr som jag alltid får när man spenderar för mycket tid vid datorn. Idag var jag i stan med  Niki , Linn och Hedda. Jag köpte bara två smink saker för jag ska spendera mina pengar i Turkiet. Men Hedda köpte grejer och sen minns jag inte om någon mer köpte något. ;)

Nu ikväll så var jag med, Niki,Mika,Fabian,Greven, Douglas (kille från stan),Fredrika (tjej från stan) Tim, Emma,Linn jo det var dom. sen kom, Gustaf C, Jordan, Asker, Knut, Erik, Emil, Olof och massa mer och förstörde våran kväll och kastade läsk på oss och spottade på oss och osv. Dom följde efter oss också. haha! Riktigt sköna boys så att säga.  När vi skulle gå såg bryggan ut som ett rent (ursäkta språket) Helvete, så vi fick vända om och städa, eller jag och Mika tror jag städade.  ;)
Så jag var lite sur där ett tag. haha! Sov gott
kvällens outfit
NU KOMMER DET BLI SÄMRE BLOGGNING PGA ATT MIN DATOR ÄR SÖNDER. NU BLOGGAR JAG FRÅN MIN SYSTERS DATOR OCH JAG FÅR SE HUR MYCKET JAG KOMMER FÅ ANVÄNDA DEN. SKA LÄMNA IN MIN DATOR I MORGON ELLER PÅ MÅNDAG.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0