BADAT!

Hej bloggen. Har badat och kommit hem från dansen. Jag kan ju säga att gruppen är lite speciell, men det ska jag någ klara av. Jag säger inte att den är dålig. Dock är det jag och Linn och sedan två och två. Jag kände mig väldigt stel när jag skulle börja dansa haha. Men det var ju 4 år sedan jag slutade på dans. Sen blev ju fotbollen mitt liv;)
Tills det började bli tråkigt eftersom laget ärligt söög!
Dansen är nog inga problem. Men jag måste nog bli vigare och jag sak klara det här så jag ska köra lite vighet i min ensamhet. Hahah :)  Ska nog läsa lite spanska och sen ska jag ringa mig och sen ska jag läsa min bok. Pappa kom hem med min beställda bok och misshandel. (asså jaa.. min smak av böcker är såkallat hemsk) Men dem är rikigt bra. Alla känner nog till pojken som kallades det. Jag har dem två sista i den serien kvar men jag hade inte sista boken så.. Ja ni förstår.
That's all people!
xoxxxxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0