snyggt, helt röd och ofräsht

Pratar med Mika nu. Hon ska tydligen gå ut och gå i trädgården.  Själv har man kommit hem från skidbacken precis, och så. Jag ska nog ta något att dricka och när mika kommer in från sin trädgård ska vi skypa och spela smeet. Vi är helt beroende av detta habbo hotell liknande spel. Det är fruktansvärt roligt!
Det var en liten annons på facebook om hur man kunde ha ett 3D djur på nätet så jag klickade in och sen sa jag det till Mika. Det var ju absolut ingenting om djur typ men det är skitkul!
Jag och Mika driver med alla, detroliga är att alla är typ 16 år som spelar det, så vi driver runt. Jag heter Emmish hhaha

Kommentarer
Postat av: Lotta

Man kan visst skaffa husdjur i 3D - kolla affären :D

2011-03-07 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0