110503

God Morgon alla läsare!
Det är en ny dag och det känns sådär att den ska jag spenderas slitandes inne med plugg. Men det känns skönt att det är dåligt väder så att jag inte behöver oroa mig för att alla är ute och solar och jag sitter inne. Igår kväll så var jag ju på dansen och jag höll på att somna, jag var så trött och orkade knappt med styrkan! Fast det brukar man inte göra ändå..bortförklaring ;)

Jag har sprungit runt i huset för att leta efter min katt. Jag undrar vart han ligger och sover någonstans. Eller så är han ute. Har är alltid ute, omysigaste katten. Men om det är en främlig person som går på vår gata då springer han fram och lägger sig ner för att bli klappad. Största tjockis katten. Haha!

helt oskyldig.. njaaa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 12:50:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0