Header kommer under veckan hoppas jag :)

Nu har jag fixat en del, men headern kommer slinka in under veckan en ny snygg och fin header. Bild på mig! Det kommer nog ta ett tag innan jag kommer få en bra bild på mig men jag ska fixa det så fort det går.  Jag får alltid dåligt tålamod när jag ska setta mig ner och redigera och fixa designen det brukar ta runt drygt 1 timma med själva designen och en timma att sätta in header för den kånglar alltid.

Jag har snart råd med första objektivet! Saknar 300 :- sen har jag det. Är överlycklig! Mitt andra eller tredje blir det ska jag köpa den 17 eller 18 juni då jag slutat skolan för då har jag fått pengarna för godislöftet. HIhi! Är asglad :)

Kolla en gammal header :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0